04 Mart 2013 Pazartesi 14:06
6091 Okunma
Tarsus Belediye Başkanlığında Herkesin Gönlünden Geçen İsim, Şevket Can

Tüm partilerde onlarca isim aday adaylığı için çoktan kolları sıvadı. Kimi genel merkezin yolunu tuttu, kimide taban çalışması yapıyor. Mahalle, mahalle sokak, sokak gezen var. Son günlerde özellikle bir kişinin ismi dilden dile dolaşıyor. Herkesin gönlünden geçen bir isim. O isim Tarsus Belediye Başkan Yardımcısı Şevket Can’dan başkası değil.

Tarsus’ta insanların sevgisini kazanan Şevket Can ismi, Tarsus MHP’de kuşkusuz en çok konuşulan isim!

Şevket Can’ın isminin yayılması tüm siyasi partilerin aday adaylarını tedirgin ediyor, seçmen ise, ‘Ah keşke Şevket Can gibi biri MHP’den aday olsa, Tarsus’ta Kocamaz’dan sonra MHP Şevket Can’da başkasıyla seçim alamaz’ diyor.

Tarsus belediyesinin dinamosu olan, Tarsus’a yapılan her hizmette imzası olan Şevket Can’ın MHP’den aday adaylığını açıklamasını isteyen Tarsuslular, Şevket Can’ın meydana çıkmasını dört gözle bekliyor.

Şevket Can, herkesten oy alabilecek bir isim diyen Tarsuslu seçmen, yıllardır Tarsus Belediyesinde başkan yardımcılığını layıkıyla yapan Can’ın her kesime aynı mesafede hizmet verdiğini dile getiriyorlar.

Tarsus Şehir Gazetesi

Son Güncelleme: 04.03.2013 14:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CEM 2013-03-04 17:09:17

mhp li değilim fakat çok iyi şeyler duyuyorum hakkinda.eminimki faydalı bir zat ,olmasaydı bu kadar sevilmezdi.

Avatar
ÖĞRETMEN 2013-03-05 20:14:49

yaklaşan yerel seçimler öncesi aday olmayı düşünenler yavaş yavaş açıklama yapmaya başladı. belediyesinin çeşitli kademlerinde görev yapmış olan ve hem belediyeciliği, hem insanlığı hem de teşkilatçılığı ile olmazsa olmaz şevket can. mhp tarsusta seçimi kazanır kazanır; fakat bu iş görüldüğü kadar kolay bir lokma değildir ancak ve ancak şevket can ile kazanır. tarsus klasiği, yazılanlara bakıyorum da hep rant peşinde olanlar kendi adayını yazıyor fakat adayli başkanlik şevket can a yakişir.

Avatar
kabera33 2013-03-05 06:53:43

biz genç bir adam tanıdım gereği kadar kibar
başkana gösterilir ancak böyle itibar...biz derya şeker diyoruz ve sonuna kadar destekliyoruz...peygamber efendimiz dediği gibi; "bir elimize dünya' yı, bir elimize ay'ı verseler vallahi billahi davamızdan vazgeçmeyiz"... kismeti̇n bol,bahtin,yolun,kalbi̇n açik olsun başkanim...

Avatar
M.elmas 2013-03-05 12:52:02

şevket cana tarsus bld ye başkanlığı mhp den yakışır inşallah adaylığını açıklar. o ruhi babanın emanati tarsusa umarım adaylığını açıklar.

Avatar
Aygül kıraç 2013-03-05 17:53:26

Komşum arkandayız

Avatar
profesyonel öğretmen 2013-03-05 22:29:29

tarsusu ve şevket can beyi tanıyan bir öğretmen olarak en isabetli tercih olacağı kanısındayım.

Avatar
tarafsız 2013-03-05 22:32:17

ben mhp ye ilk 2 dönem oy verdim nufusum 10 kişi sonrasında akp yi denedim baktım olmadı kocamaz giderse iyi bir aday çıkarmazlarsa bu şehirde silinir..bence o adayda şevket can mhp tarsusta yalnızca şevket can la kazanır iddia ediyorum. diger aday adaylarıda iyi insanlardır katılıyorum ama şevket can ı dogulusundan arabına lazından çerkezine kadar her kesimden insan takdir ediyor bu benim gözlenimim sizde bir gözlem yapın bakalım karşınıza ne çıkacak :)

Avatar
TARSUSLU ÖĞRETMEN 2013-03-05 23:07:53

tarsus'da yıllardır yapılan hizmetlerin perde arkasında bulunan gizli kahramanı... burhanettin kocamaz beyin en büyük destekçisi olan şevket can hizmetlere devam edilmesi, din dil ırk ayrımı yapılmadan ortak payda tarsus olarak hizmet anlayışı ile çalışmalara hız kesmeden devam edilmesi adına belediye başkanı şevket can olmalıdır. siyasi parti gütmeksizin bir çok insan şevket can ismi etrafında toplanmaktadır. mhp genel merkezi eğer bir anket yaptırırsa bunun farkına kolaylıkla varacaktır

banner241

banner183