28 Ekim 2013 Pazartesi 11:27
4010 Okunma
Harputluoğlu Ankara’nın Gündemini Değerlendirdi/Video Haber

Ankara’da adından sıkça söz ettiren, yerel seçimlerde iddialı olan Harputluoğlu canlı yayın da Ankara’nın çok önemli sorunlarına ve problemlerine parmak bastı.

Ankara’nın sorunlarını, sıkıntılarını ve çözüm yollarını çok iyi bildiğini dile getiren Harputluoğlu, Ankara için on klasör proje hazırladığını söyledi.

ANKET YAPILSIN

Ankara adayının anketle belirlenmesi gerektiğini dile getiren Harputluoğlu, “Kendime çok güveniyorum. Aday olduğum takdirde büyük bir oy farkı ile Ankara belediye başkanlığını kazanacağıma inanıyorum. Kıymetli Ankaralıların bana güvenmeye ve destek vermeye devam etmelerini istiyorum” dedi.

Tarsus Şehir Gazetesi

Son Güncelleme: 28.10.2013 11:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
musa yeşil 2013-10-28 13:21:26

her zaman heryerde yanındayız baskanım.senin yaptıgın iyilik ve hizmetler burdan ankaraya kadar yol olur.sonuna kadar seni destekliyor ve seviyoruz.

Avatar
ela bektaş 2013-10-28 13:58:35

helal osun başkanım süper bir konusmaydı.sen sadece ankara ve tarsus için değil türkiye için önemli bir insansın.seninle tarsus halkı olarak gurur duyuyoruz.zaten yaptıkların yapacaklarının kanıtıdır aynı videoda gösterdiğin gibi.binlerce insana yardımın ve hizmetin oldu bu binlerce insan senin arkanda başkanım. seni canımız pahasına seviyor ve destekliyoruz.

Avatar
selim can 2013-10-28 20:24:26

Bu ulkeye sizin gibi ozu sözü mert insanlar 100 yilda bir gelir allah çıktığıniz yolu açık etsin...

Avatar
cem 2013-10-29 13:47:38

gercektende türkiye için önemli bir adamsın biz sana bakanlığı yakıştırıyoruz sayın baskanım.saygılar

Avatar
mehmet can 2013-10-30 23:58:07

seni seviyoruz başkanım yaptıklarınla gurur duyuyoruz.seni en iyi yerlerde görmek istiyoruz.senin arkanda binlerce insana hizmet ve yardım ettiğin kişiler var.bu insanların hepsi yanında...........

Avatar
ahmet çiçek 2013-11-04 13:48:14

bir cumhuriyetçi olarak sonuna kadar sizi destekliyoruz yaptıgın iyilikler unutulacak iyiliklerden değil başkanım her zaman yanındayız. allah sizden binlerce kez razı olsun.allahın izniyle en iyi makamlara geleceksiniz.

banner241

banner183