27 Ağustos 2013 Salı 20:36
2909 Okunma
Ankara Büyükşehir Belediye Başkan Aday Adaylığına Tarsuslu Aday

Tarsus’a Ayna Gazetesi Sahibi Kemal Karagözlü’ye açıklamada bulunan Harputluoğlu, CHP Genel merkezi ile yaptığı görüşme sonucunda bu kararı aldığını söyledi.

Son Güncelleme: 01.09.2013 21:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kamal bahlıoglu 2013-09-01 10:37:47

albayım meraba nasılsınız ben kemal bana anakarada gatada kalp amaliyatı yaptırmıstınız.allah sizden binlerce kez razı olsun.ankaradan adymıssınız basarılar dilerim büyük ,yürekli ve yardımsever komutanım.ölene kadar sizi unutmayacagım ilk önce allah sonra sizin sayenizde şuan yaşıyorum.tekkrar tekrar ve takrar diyorum ki allah sizden razı olsun.

Avatar
sedat 2013-09-02 09:13:09

komutanım merhaba ben sedat belli banada kalp kapağı amaliyatı yaptırmıstınız allah sizden razı olsun büyük ve en baba adamsınız.dualarım sizinle komutanım.

Avatar
pınar ruysan 2013-08-27 20:40:39

sanada ankara yakışırdı albayım senin ne işin var tarsus gibi bir köyde, çok isabetli olmuş, tarsus için büyük bir kayıp oldu, fakat kazanan ankara oldu. hayırlısı

Avatar
cem 2013-08-27 20:57:14

başkanım ankaradada olsan ölene kadar biz seninleyiz. arkadasın dediği gibi tarsus için büyük bir kayıp oldu.fakat sizede ankara yakışır sayın başkanım. sizi gönülden seviyor ve ölümüne destekliyoruz.biz ailece bir harputluoglu aşığıyız.yolun açık olsun başkanım.ordada alacagndan cok ama cok eminiz.

Avatar
can 2013-08-27 21:03:27

bizim hayatımızda nehirler vardır, köpüklerinde umutlarımızı yüzdürdüğümüz ve bizim ömrümüzde güzel insanlar vardır sayin servet harputluoğlu gibi görünmeyince özlediğimiz. seni cok ama cok seviyoruz sevgili başkanım.ankarayada zaten senin gibi bir adam gibi adam lazım.tekrardan hayırlı ugurlu olsun diliyorum.

Avatar
melek yeşilçay 2013-08-27 21:27:09

başkanım gercekten size yakısanı yaptınız. zaten sizin gibi kaliteli ve mevkisi olan bir insan ankara gibi bir yere yakısır. ben tarsus gibi bir yere adaylıgınızı koydugunuzda sasırmıstım fakat inanınki siz büyük şehirlere layıksınız.çünkü siz profesör doktor tabip albay servet harputluoğlusunuz.

Avatar
CEM UYUR 2013-08-27 22:15:00

servet amca nerde olursan ol ben senleyi̇m hakkimizda hayirlisi........cem uyur

Avatar
ali demir 2013-08-28 10:20:34

türkiyenin büyük ilim adamlarından birsiniz. ankarada melih gökçeyi belediye başkanlıgından indirecek tek insansınız. eminim ki siz ankarada belediye başkanlığını kolayca kazanabilecek bir insansınız zaten sizin türkiyedeki ve ankardaki mevkiniz sizi beş -sıfır önde başlatır sayın harputluoglu.size başarılar dilerim saygılar sunarım.

banner241

banner183