21 Ocak 2015 Çarşamba 09:15
2808 Okunma
Ali İlk, görevden alındı
Cumhuriyet Halk Partisi Tarsus İlçe Teşkilatı gündeme bomba gibi düşen bir haberle sarsıldı. Deprem etkisi yaratan gelişme ise şok etkisi yarattı.
 
Edinilen bilgiye göre, CHP Tarsus İlçe Başkanı ve Yönetim kurulu görevden alındı. Tarsus ile birlikte Mersin'de Toroslar, Gülnar ve Mut İlçe Başkanları ve yönetim kurulları görevden alındı.
 


CHP Tarsus İlçe Teşkilatına genel merkez tarafından kayyum heyeti atandı. Kayyum Başkanı CHP Belediye Başkan aday adayı Sıtkı Dev olurken heyette  Ali Bireroğlu, Mahmut Özgücük, Ahmet Altundağ ve Erdal Turgut'un yer aldığı öğrenildi.
Son Güncelleme: 21.01.2015 09:15
Anahtar Kelimeler:
TarsusCHPAli Ilk
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
emre 2015-01-21 13:11:11

sayın başkanım allahın izniyle seni kimse harcıyamaz.biz senin herzaman yanındayız.tarsus chp teşkilatı ilk kez seninle şahşahlandı.

Avatar
serpil 2015-01-21 16:59:47

nihayet doğru bir iş yaptılar. yeni yönetim hayırlı olsun, bir kesimi değil herkesi desteklesin.

Avatar
murat çiçek 2015-01-21 19:12:25

bu parti mi iktidara aday olacak? bu mu sosyal demokrat parti? yazıklar olsun!! ben bu partiye asla oy vermem bir daha...

Avatar
yaralı.33 2015-01-22 14:26:04

İl teskilati vekiller ve genel merkez yoneticileri ...bu kararla amaciniz ney ..tarsus ta bu kadar mucadele eden ve bu kadar calisan ..tarsus ta degisim yapan..partiyi zirveye cikaran insani almak hangi mantiga sigar..tarsusta yillardir bos olan chp bu insanla tekrar var oldugu tum memleket biliyor ...bundan sonra koylerde bir kisi muhatap bulunda gorelim.haydi hep birlikte bitirin partiyi yazik cok yazik fasist bir uygulama ve yonetim bravo

Avatar
Cengiz alkan 2015-01-22 15:11:54

Sıtkı dev in ne işi var ? Geçici başkanmış. Çocuk oyuncağı mı bu kardesım . ALİ İLK'İ görevden alarak çok yanlıs Yaptılar. Gerçekten harcadılar . İlçeyi ondan baska kimse idare edemez . Sıtkı devle evcilik oynarsınız artık Kolay gelsin.

Avatar
Mert 2015-01-22 15:12:58

Ali ilk i kimse harcayamaz siz rahat olun :) arkandayız başkan

Avatar
Gizem 2015-01-22 15:14:35

Nihayet dogru bi iş Yaptılar demişsiniz. Anladım ki siyasetin s sinden Anladıgınız yok . Aday olun sizi yapalım Sıtkı devle yarışırsınız kim daha çok siyasetten anlamıyor diye

Avatar
Ali ilk 2015-01-24 09:03:50

Ali ilk i harcayanı biz yok ederiz ;)

banner241

banner183